Retourbeleid
Hoe kan ik een item ruilen of retourneren?
Via post/koerier
Na ontvangst hebt je 14 dagen om het product terug te sturen. Ruilen of retourneren per post kan je doen door de artikelen terug te sturen naar het onderstaande adres. De verzendkosten voor het retourneren van een artikel per post of koerier zijn voor eigen rekening.
Stap 1. Print het retour formulier
Stap 2. Vul het formulier in
Stap 3. Voeg het retour formulier bij het pakketje
Stap 4. Retourneer het pakketje
Retour regels.
- Items zijn ongedragen, ongewassen, onbeschadigd en mogen geen parfum-, voedsel- of make-upvlekken bevatten.
Korte disclaimer: Producten die op maat gemaakt zijn, zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en zijn niet te retourneren.
-Items binnen 14 dagen na aankoop retourneren.
Retour adres:
2BLOOMZ
Gasthuisstraat 16
6231 JW Meerssen
Hoe vindt de terugbetaling plaats bij een retour?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (exclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd en bij ons is aangekomen.
Indien de gehele order wordt geretourneerd ontvang je het bedrag van de bestelling inclusief de originele verzendkosten retour. Wordt één of worden enkele producten uit de order geretourneerd maar niet de gehele bestelling dan krijgt u de waarde van deze producten terugbetaald. De kosten van het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ons hebt betaald tenzij je ons toestemming geeft voor een ander betaalmiddel. Hier zullen nooit extra kosten voor jou aan verbonden zijn.